ІНФОРМУЄ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У НОВОМИКОЛАЇВСЬКОМУ РАЙОНІ

09 жовтня 2018 року в управлінні Державної казначейської служби України у Новомиколаївському районі Запорізької області, під керівництвом начальника управління Калініченко Н. проведено засідання круглого столу з головними бухгалтерами Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Новомиколаївської районної ради Запорізької області, Комунальної установи «Центр з обслуговування, координації діяльності та розвитку освітніх закладів» Новомиколаївської районної ради Запорізької області, Комунальної установи «Новомиколаївський центр фінансово-господарського обслуговування закладів культури району» Новомиколаївської районної ради Запорізької області, Служби у справах дітей Новомиколаївської районної державної адміністрації Запорізької області, Архівного відділу Новомиколаївської районної державної адміністрації Запорізької області, Відділу економічного розвитку, торгівлі та житлово-комунального господарства Новомиколаївської районної державної адміністрації Запорізької області, Відділу архітектури та містобудування Новомиколаївської районної державної адміністрації Запорізької області  на тему «Впровадження системи дистанційного обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства-Казначейство».

Головним спеціалістом з інформаційних технологій та захисту інформації Іващенком Д. продемонстровано дорожню карту щодо підключення до системи дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства-Казначейство».
На засіданні  круглого столу обговорено перспективи та переваги обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства-Казначейство», а саме спрощення та оптимізація взаємодії розпорядників бюджетних коштів з органами Державної казначейської служби України, впровадження електронного формату обслуговування клієнтів з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису та сучасних Інтернет-технологій, зменшення потоку вхідних та вихідних паперових документів, прискоренні обробки інформації, скороченні часу на обслуговування клієнтів та зменшенні кількості помилок.
Розпорядникам коштів наголошено про необхідність придбання носіїв ключової інформації для роботи в системі дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства-Казначейство» та надано реквізити постачальника  носіїв ключової інформації. Головним бухгалтерам надано пакети документів необхідних для генерації носіїв ключової інформації.
В ході проведення засідання круглого столу розпорядники отримали розгорнуті відповіді на всі поставлені запитання.