Інформація управління фінансів Новомиколаївської РДА про виконання районного бюджету за 1 півріччя 2018 року

Районний бюджет  за підсумками І півріччя 2018 року  виконаний по доходах загального та спеціального фондів (без міжбюджетних трансфертів) в обсязі 15004,0 тис.грн., що на 291,1,тис.грн більше затвердженого плану. Надходження доходів за звітний період збільшилися в порівнянні з відповідним періодом  2017 року на 1872,4 тис.грн.,або  на 14,3 %.
Затверджений на І півріччя 2018року план доходів загального фонду виконано на 101,4% з абсолютним приростом в сумі 200,0тис.грн. Перевиконання показників забезпечено переважно за рахунок  податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата  в сумі 907,0 тис.грн (144,7%).

До спеціального фонду  районного бюджету в звітному періоді понад план надійшло(без трансфертів) 91,1 тис.грн., що становить 110,4% запланованих показників на 1 півріччя поточного року. Джерелом збільшення надходжень є власні надходження бюджетних установ району
У січні – червні 2018 року районним бюджетом отримано офіційних трансфертів у сумі 59094,6 тис.грн (97,4 % до плану), що на 7917,7тис.грн. більше відповідного періоду 2017 року, в тому числі субвенцій сільських та селищних рад в сумі 1071,9тис.грн по загальному фонду та 376,5тис.грн по спеціальному фонду.
Видаткова частина загального фонду районного бюджету, без урахування субвенцій з державного бюджету соціального напрямку, виконана в обсязі 43644,1тис.грн., або на 95,8 % до плану І піврічя 2018 року. Із них направлено для забезпечення діяльності  бюджетних установ по галузям:
-освіта                         -  29095,4 тис.грн,
-охорона здоров’я      -  9904,3тис.грн,
-соціальний захист    -    940,5тис.грн,
-культура                    -     2253,4тис.грн.
Обсяг здійснених видатків із загального фонду районного бюджету в І півріччі 2018 року на 10768,3 тис.грн більше показників відповідного періоду минулого року.
На капітальні видатки з районного бюджету в І півріччі поточного року спрямовано 271,7тис.грн.
Протягом звітного періоду на виконання  державних програм соціального захисту та соціального забезпечення населення за рахунок субвенцій з державного бюджету  на виплати допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату,  допомоги по догляду за особами з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку 13269,4тис.грн.; допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною", оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплату соціальної допомоги на утримання дитини в сім'ї патронатного вихователя-425,1тис.грн; на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), управління багатоквартирним будинком, вивезення побутового сміття та рідких нечистот  витрачено – 15405,0тис. грн.; на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу –1879,7тис.грн.;  на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров`я за рахунок коштів медичної субвенції-141,6 тис.грн; на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань -234,5 тис.грн; на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами - 186,6 тис.грн; на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти `Нова українська школа` - 283,2 тис.грн.

 

Начальник управління                                                               В.ЗАХАРЧУК