Довідка про звернення

Довідка

про звернення, що надійшли до обласної «гарячої» лінії

у I півріччі 2016 року

Запорізький обласний контактний центр (далі – Центр) протягом I півріччя 2016 року забезпечував прийом звернень, які надходили від громадян та фізичних осіб-підприємців за єдиним телефонним номером 0 800 503 508 обласної «гарячої» лінії та через мережу Інтернет (hotline@zoda.gov.ua).

Працівники Центру здійснювали опрацювання, реєстрацію та оперативне надсилання звернень громадян на розгляд місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, територіальним органам центральних органів виконавчої влади відповідно до компетенції, проводили моніторинг забезпечення своєчасного розгляду звернень та надання відповідей заявникам у передбачені чинним законодавством строки, а також здійснювали надання заявникам консультацій і необхідної довідкової інформації.

Результати роботи обласного контактного центру в 1 півріччі 2016 року свідчать, що він став для громадян реальним засобом звернутися до місцевих органів влади задля вирішення нагальних проблем або висловлення думок і пропозицій з питань, що турбують суспільство, а також отримання консультаційної  допомоги.

Загальна характеристика звернень

За 1півріччя 2016 року до Центру надійшло 3590 дзвінків, що майже у 4 рази більше, ніж за аналогічний період минулого року (998).

На питання, порушені у 1793 зверненнях, що не потребували опрацювання органами влади, фахівці Центру надали заявникам консультації, роз’яснення та необхідні довідкові відомості.Рівень надання громадянам працівниками Центру консультацій та довідкової інформації упродовж січня – червня поточного року підвищився з 45 % у 1 пів. 2015 року до 50 % у 1 пів. 2016 року.

1797 звернень надіслано на розгляд відповідно до компетенції органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, територіальним органам центральних органів виконавчої влади. Це у 3,3 рази більше, ніж за аналогічний період минулого року (547).

Аналітично-статистичний огляд звернень

Як свідчить аналіз надходження звернень за територіальною ознакою найбільша кількість дзвінків надійшла від мешканців обласного центру – 1364, серед них більш активними є жителі Дніпровського (254), Вознесенівського (253), Комунарського (240) та Хортицького районів (203).

Серед районів області в п’ятірку лідерів увійшли: Чернігівський (345), Кам’янсько-Дніпровський (91), Оріхівський (91), Вільнянський (88) та Михайлівський (87) райони.

Найменша кількість звернень громадян надійшла з Розівського та Великобілозерського районів.

 

Варто зазначити, що «лідерство» Чернігівського району зумовлено надходженням впродовж звітного періоду 302 звернень (87,5 %) від однієї заявниці, яка відмовляється сприймати надані роз’яснення щодо порядку вирішення її питань в межах чинного законодавства, а категорично наполягає на задоволенні власних інтересів виключно у спосіб, який вона пропонує.

 

Проте більш точним є показник зведеної кількості звернень громадян у перерахунку на 100 тис. населення відповідної території.

У розрахунку на 100 тис. населення найчастіше до Центру зверталися (при середньому показнику по області 162 звернення) жителі Чернігівського (1996), Михайлівського (298), Кам’янсько-Дніпровського (225), Оріхівського (197), Вільнянського (185), Приазовського (167), Новомиколаївського (161) районів, міст Запоріжжя (192) та Токмак (168). 

Найчастіше у звітному періоді громадяни порушували у своїх зверненнях на обласну «гарячу» лінію питання житлового господарства (25 %), соціального захисту населення (17 %), комунального господарства та благоустрою населених пунктів (17 %), реформи економіки (10 %).

Тематична структура звернень, що надійшли на обласну "гарячу" лінію у 1 півріччі 2016 року

 

 

Більшість звернень - це звернення від найменш соціально захищених верств населення: осіб похилого віку, та громадян, які значною мірою втратили здоров’я і працездатність.

Усього від пенсіонерів надійшло 1135 звернень, що становить майже 32 % всіх звернень, від інвалідів – 169, безробітних – 146.

Із загальної кількості звернень (3590) майже 19 % спрямовано до виконкому Запорізької міської ради, 7,2% - до департаменту промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації, 3,6% - Чернігівській райдержадміністрації.

Оцінюючи взаємодію органів влади і Центру щодо реагування на викладені у зверненнях проблеми, заявники висловлювали подяки (17) за допомогу у вирішенні порушених питань.

Із загальної кількості звернень (3590) надано роз’яснення 62 %, задоволено – 27 %.

Заходи щодо виконання завдань Центру

В II кварталі 2016 року посилено увагу організації системної роботи з інформування громадян про функціонування Центру. У комплексі ця робота забезпечується шляхом розміщення інформації у друкованих ЗМІ, веб-сайтах органів виконавчої влади та місцевого самоврядування області, на рекламних блоках рахунків за користування населенням електроенергією, на рекламній продукції, яка розповсюджуються на обласних заходах.

З цією ж метою започатковано проведення на базі Центру прямих «гарячих» телефонних ліній керівництва облдержадміністрації. Так, 21 червня 2016 року в обласному контактному центрі відбулася пряма «гаряча» телефонна лінія, під час якої на запитання громадян відповідав перший заступник голови обласної державної адміністрації Давтян Д. О.

Для розширення можливостей спілкування депутатів обласної ради з громадянами в межах виконання їх повноважень направлено листа до голови обласної ради з пропозицією запровадити на базі Центру проведення «прямих телефонних ліній» депутатами обласної ради. 30 червня 2016 року відбулася презентація рекламних буклетів Центру на позачерговій сесії Запорізької обласної ради.

На прохання Центру рекламні банери розміщені на веб-сайтах обласної та районних державних адміністрацій, обласної та районних рад, а також на сайтах міських рад міст обласного значення.

Інформація про результати робити Центру у 1 кварталі 2016 року оприлюднена в газеті «Запорізька правда» від 21.04.2016 № 15 та на сайті облдержадміністрації у блоці новин від 13.04.2016.

Оперативні новини щодо роботи Центру розміщуються на персональній сторінці установи в мережі «Фейсбук».

Питання щодо розвитку Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади як сучасного засобу комунікації між владою і громадськістю двічі висвітлювалися на заняттях в ході проведення семінарів у Запорізькому центрі перепідготовки і підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, керівників державних підприємств, установ та організацій.

З 06 по 10 червня 2016 у Запорізькому центрі перепідготовки і підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, керівників державних підприємств, установ та організацій відбувся семінар з актуальних питань Законодавства України, де брали участь оператори Центру.

Для підвищення рівня роботи фахівців Центру започатковано проведення тематичних навчань, так 17 червня 2016 року в приміщенні Центру відбувся семінар щодо управління багатоквартирними будинками і проблемних питань створення ОСББ.

Відділом організації прийому звернень Центру розроблено методичні рекомендації для фахівців-операторів та матеріали щодо оцінювання якості роботи фахівців-операторів.

В травні поточного року, з метою вивчення досвіду роботи Урядового Контактного Центру, відбулася робоча поїздка директора Центру Савенкової О.О. до м. Київ.

В рамках співпраці та з метою обміну досвідом роботи 3 червня 2016 року відбулася зустріч із представниками Полтавського обласного контактного центру, де обговорювалися питання щодо удосконалення системи роботи зі зверненнями громадян та впровадження інноваційних можливостей та напрацювань в цьому напрямку.

16 червня 2016 року з роботою Центру знайомилися представники виконавчого комітету Бердянської міської ради (керуюча справами виконкому Бердянської міської ради Фойт О.А. та начальник відділу роботи із зверненнями громадян Куртова І.В.)

 

Про дієвість допомоги громадянам, що надається Центром у взаємодії з органами виконавчої влади, свідчать наступні факти.

За зверненням мешканки м. Запоріжжя, Сіденко І.О., щодо виникнення заборгованості за газопостачання контролером ПАТ «Запоріжгаз» зроблено контрольне зняття показників лічильника газу за вказаною адресою, відповідно до яких було зроблено перерахунок.

Позитивно вирішено питання Галаш О.В., мешканки м. Запоріжжя, стосовно проведення перерахунку оплати за послугу електропостачання. Персоналом енергопостачальника здійснено перерахунок спожитої електроенергії, де мала місце переплата.

Відновлено освітлення в під’їзді № 5 житлового будинку № 1 по вул. Яценка за зверненням мешканки м. Запоріжжя Олексієнко А.М.

За зверненням мешканки м. Запоріжжя Горбань Т.К. відновлено роботу ліфту по бульв. Центральний, 4.

За зверненням Міхальцової А.Д., мешканки м. Запоріжжя, працівниками Лівобережного територіального відділення МКП «Основаніє» виконано роботи із заміни трубопроводу холодного водопостачання в будинку № 2 по вул. Запоріжбудівська. Проведено профілактичні роботи на зазначених інженерних мережах та налагоджено тиск холодного водопостачання будинку. Стосовно підтоплення підвалу будинку роботи із заміни каналізаційного стояку також виконані.

Працівниками МКП «Основаніє» виконано роботи із заміни каналізаційного випуску під’їзду № 5 по вул. Радіаторній, 50 за зверненням мешканця м. Запоріжжя Васильєва В.П. з питання ліквідації очагу витікання води.

В повному обсязі виконано заміну чавунної лежакової каналізації на пластик у підвалі під’їзду № 2 по вул. Перемоги, 87 за зверненням мешканки м. Запоріжжя Ладіковської Л.І. щодо смороду у підвалі.

Позитивно вирішено питання мешканки вул. Тенісної, 22А м. Запоріжжя Паскалової О.А щодо знесення сухого дерева біля будинку. Силами МКП «Основаніє» виконано роботизі знесення сухого, аварійно-небезпечного дерева біля житлового будинку.

За зверненням громадянина Іщука В.П., мешкаючого у м. Запоріжжя, стосовно недоотримання коштів з перерахованої Пенсійним фондом суми пенсійних надходжень філією Запорізького обласного управління ПАТ «Державний ощадний банк України» стан карткового рахунку щодо неправомірно списаних коштів було врегульовано і кошти повернено на картковий рахунок заявника.

Позитивно вирішені питання мешканців міста Запоріжжя Дядя Л.М., Свереденка О.В., Драй О.Л. щодо відновлення послуги телефонного зв’язку. До того ж, за той час, коли телефонні послуги не надавалися, зроблено перерахунок абонентної плати.

За зверненням мешканки м. Запоріжжя Лупонос Л.Ф відновлено послугу проводового радіомовлення, до того ж за час відсутності послуги зроблено перерахунок абонентної плати за користування радіоточкою та на користь заявниці сплачено штраф.

За зверненням мешканця м. Запоріжжя, інваліда 1 групи по зору Нагорного М.В. відновлено роботу звукових пішохідних пристроїв на світлофорних об’єктах по вул. Космічна – пр. Соборний, в районі автовокзалу та в районі поліклініки АвтоЗАЗ м. Запоріжжя, що дуже необхідно незрячим людям.

За зверненням мешканця Михайлівського району Семенова С.М. стосовно приведення в належний стан дорожнього знаку, який вказує на населений пункт «Михайлівка», дорожній знак приведено у відповідність з національним стандартом України. 

 

 

Директор                       О.О. Савенкова

   

Загоруйко, 239-02-22

   

 

Для дзвінків на урядову "гарячу лінію" запроваджено короткий номер 1545